Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Menu

Práva klienta v letecké dopravě

Vybíráte si zájezd? Jakou leteckou společnost zvolit a podle jakých kritérií?

Každá letecká společnost nabízí nepřeberné množství letů, ovšem s odlišnou úrovní služeb. V podstatě základem je vybrat si třídu, a to dle úrovně pohodlí a poskytovaného servisu, přičemž nejlevnější je ekonomická neboli turistická třída (Economy Class), dále pak obchodní třída (Business Class) a nejdražší je pak první třída (First Class).

Dalším bodem je přeprava zavazadel. Zjistěte si, jak u dané společnosti probíhá vč. stanovených podmínek přepravy. Hlídejte si také maximální váhu a rozměry zavazadla, abyste předešli zbytečným komplikacím a vysokým poplatkům.

Při ztrátě či poškození můžete vznést nárok na náhradu škody do 7 dnů (musíte doložit jejich hodnotu) a za zpoždění zavazadla do 21 dnů (na přepážce si vyžádejte potvrzení).  Také se informujte o seznamu věc í, které není povoleno přepravovat.

V případě, že je váš let zrušen či zpožděn, vzniká vám v rámci EU právo na ubytování, občerstvení a zajištění náhradní letecké přepravy, a to do výše 600 EUR. POZOR! Nevztahuje se na lety, které byly zrušeny z důvodu nepředvídatelných událostí - počasí, stávky a podobně.

Tefonujte  na 224 916 485, pište na kurzy@tyrkys.cznavštivte nás osobně Na Moráni 5, Praha 2

TYRKYS, cesta ke vzdělání a úspěchu na jednom místě - kurzy, zkoušky, semináře  
Průvodce cestovního ruchu

Průvodce Prahou 

Spojený kurz Průvodce cestovního ruchu a region Praha 

Místní zástupce cestovní kanceláře -  Delegát

Pracovník cestovní kanceláře 

Přednášky z historie a dějin umění 

Semináře první pomoci 

Zdravotník zotavovacích akcí

Cizí jazyky pro cestovní ruch 

Účetnictví a daně pro cestovní ruch 

Doškolování pedagogů - akreditace DVPP 

Další kurzy a semináře