Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Menu

Do země příběhů s CzechTourismem

Česká republika je místem, se kterým se pojí velké množství příběhů. Agentura CzechTourism láká turisty na místa, která jsou spojena s různými druhy těchto příběhů. Jedná se o projekt v oblasti poznávací turistiky.

Česká republika je v rámci střední Evropy považována za levnou destinaci. Agentura CzechTourism usilovně pracuje na zlepšení image naší země, hlavně vizuálně a obsahově atraktivními prezentacemi jednotlivých částí Česka a Moravy. Podle Rostislava Vondrušky, generálního ředitele CzechTourism, je důležité dostat do podvědomí hlavně zahraničních turistů, že Česká republika má co nabídnout, hlavně po kulturní stránce. Věří, že v budoucnu budou návštěvníci ČR přesně vědět, která místa prostě „musí“ navštívit.

Tato kampaň přináší první ucelené výsledky dlouhodobé práce Czechtourismu na zdokonalení vizuálního stylu ČR a na zpracovávání turisticky zajímavých informací přijatelnou cestou. Místo tradičních letáků budou turisté od nynějška nacházet mikropříběhy, které zajímavou cestou popíšou dané místo – jeho architekturu, historii, politický a sociologický vývoj.

Na internetových stránkách www.stories.czechtourism.com vznikne databáze těchto příběhů, které by měly později vyjít v knižní podobě. Tato kniha bude uceleným turistickým průvodcem po Česku, který ovšem nikdy nebude nudný.

Na projektu se kromě CzechTourism účastní i různí regionální partneři, kteří přispívají svými materiály a rozšiřují tak celkovou databázi příběhů i rozšířenost projektu. Do budoucna bude CzechTourism oslovovat i návštěvníky, kteří budou moci přispět svými vlastními příběhy.

O kampani Do země příběhů
Kampaň je jednou z částí dvouletého marketingového projektu, který se zaměřuje na rebranding. Letos se kampaň zaměřuje hlavně na Evropské trhy, příští rok je naplánované její rozšíření do zámoří – například USA, Brazílie nebo Čína. Tato kampaň, která se zaměřuje na reklamu všeho druhu – internetovou, outdoorovou nebo tiskovou –, je spolufinancována fondy Evropské unie a zasahuje do 13 států. Celkové náklady na kampaň jsou 39 mil. Kč. Na tvorbě projektu se podílí například: agentura Mark/BBDO, studio AnFas, studio Marvil a Red Media.

Zdroj: www.czechtourism.cz

 

Tefonujte  na 224 916 485, pište na kurzy@tyrkys.cznavštivte nás osobně Na Moráni 5, Praha 2

TYRKYS, cesta ke vzdělání a úspěchu na jednom místě - kurzy, zkoušky, semináře  
Průvodce cestovního ruchu

Průvodce Prahou 

Spojený kurz Průvodce cestovního ruchu a region Praha 

Místní zástupce cestovní kanceláře -  Delegát

Pracovník cestovní kanceláře 

Přednášky z historie a dějin umění 

Semináře první pomoci 

Zdravotník zotavovacích akcí

Cizí jazyky pro cestovní ruch 

Účetnictví a daně pro cestovní ruch 

Doškolování pedagogů - akreditace DVPP 

Další kurzy a semináře