Do země příběhů s CzechTourismem
Česká republika je místem, se kterým se pojí velké množství příběhů. Agentura CzechTourism láká turisty na místa, která jsou spojena s různými druhy těchto příběhů. Jedná se o projekt v oblasti poznávací turistiky.
Česká republika je v rámci střední Evropy považována za levnou destinaci. Agentura CzechTourism usilovně pracuje na zlepšení image naší země, hlavně vizuálně a obsahově atraktivními prezentacemi jednotlivých částí Česka a Moravy. Podle Rostislava Vondrušky, generálního ředitele CzechTourism, je důležité dostat do podvědomí hlavně zahraničních turistů, že Česká republika má co nabídnout, hlavně po kulturní stránce. Věří, že v budoucnu budou návštěvníci ČR přesně vědět, která místa prostě „musí“ navštívit.
Tato kampaň přináší první ucelené výsledky dlouhodobé práce Czechtourismu na zdokonalení vizuálního stylu ČR a na zpracovávání turisticky zajímavých informací přijatelnou cestou. Místo tradičních letáků budou turisté od nynějška nacházet mikropříběhy, které zajímavou cestou popíšou dané místo – jeho architekturu, historii, politický a sociologický vývoj.
Na internetových stránkách www.stories.czechtourism.com vznikne databáze těchto příběhů, které by měly později vyjít v knižní podobě. Tato kniha bude uceleným turistickým průvodcem po Česku, který ovšem nikdy nebude nudný.
Na projektu se kromě CzechTourism účastní i různí regionální partneři, kteří přispívají svými materiály a rozšiřují tak celkovou databázi příběhů i rozšířenost projektu. Do budoucna bude CzechTourism oslovovat i návštěvníky, kteří budou moci přispět svými vlastními příběhy.
O kampani Do země příběhů
Kampaň je jednou z částí dvouletého marketingového projektu, který se zaměřuje na rebranding. Letos se kampaň zaměřuje hlavně na Evropské trhy, příští rok je naplánované její rozšíření do zámoří – například USA, Brazílie nebo Čína. Tato kampaň, která se zaměřuje na reklamu všeho druhu – internetovou, outdoorovou nebo tiskovou –, je spolufinancována fondy Evropské unie a zasahuje do 13 států. Celkové náklady na kampaň jsou 39 mil. Kč. Na tvorbě projektu se podílí například: agentura Mark/BBDO, studio AnFas, studio Marvil a Red Media.
Zdroj: www.czechtourism.cz
Tefonujte na 224 916 485, pište na kurzy@tyrkys.cz, navštivte nás osobně Na Moráni 5, Praha 2
TYRKYS, cesta ke vzdělání a úspěchu na jednom místě - kurzy, zkoušky, semináře
Průvodce cestovního ruchu
Spojený kurz Průvodce cestovního ruchu a region Praha
Místní zástupce cestovní kanceláře - Delegát
Přednášky z historie a dějin umění
Cizí jazyky pro cestovní ruch
Účetnictví a daně pro cestovní ruch
Doškolování pedagogů - akreditace DVPP