Desatero kvalitního lektora
Jaký by měl být kvalitní lektor? Na co se zaměřit při výběru lektora?
- Kvalitní lektor je vždy čestný ke klientům i k zaměstnavateli. Dodržuje dohodnutá pravidla i etický kodex.
- Je odborníkem ve svém oboru, jeho znalosti jsou aktuální, stále se vzdělává.
- Má autoritu a dovede motivovat všechny účastníky kurzu. Je vstřícný, empatický a přátelský. Má svou práci rád.
- Neustále rozvíjí své lektorské a odborné znalosti a dovednosti a je aktivní ve svém oboru.
- Přijímá supervizi své práce jako cestu ke stálému zlepšování.
- Zajímá se o potřeby klienta. Dosahuje cílů, na kterých se s klientem dohodl.
- Provede klienta procesem přípravy, realizace a evaluace vzdělávacího procesu.
- Zná různé metody a techniky vzdělávání, využívá je s ohledem na potřebu klienta.
- Je schopen týmové spolupráce.
- Svou vysokou profesionalitou, vystupováním a chováním podporuje a šíří dobré jméno vzdělávací instituce.
Telefonujte na 224 916 485 nebo pište na kurzy@tyrkys.cz nebo navštivte nás Na Moráni 5, Praha 2
Staňte se průvodcem nebo delegátem ! Nabízíme kurzy a zkoušky pro
Průvodce cestovního ruchu * Průvodce pro region Praha *
Spojený kurz Průvodce cestovního ruchu a region Praha *
Semináře první pomoci * cizí jazyky pro cestovní ruch *
Pracovník cestovní kanceláře * Delegát pro cestovní kancelář
Přednášky z historie a dějin umění * Účetnictví a daně pro cestovní ruch * Rozvoj osobnosti