Desatero kvalitní vzdělávací instituce
Jaká by měla být kvalitní vzdělávací instituce? Na co se zaměřit při jejím výběru?
- Kvalitní instituce je uznávanou autoritou ve své odbornosti, je strategicky řízena a pečuje o svůj neustálý rozvoj.
- Dodržuje sjednané dohody, je členem respektovaných profesních sdružení a vždy se chová eticky. Respektuje příslušné právní předpisy.
- Je zákaznicky orientovaná – klient je vždy středem jejího zájmu.
- Kromě samotné nabídky produktů nabízí také kvalitní poradenství pro klienty.
- Je schopná realizovat vzdělávání na klíč podle potřeb klientů, využívá vlastní pomůcky a materiály.
- Pečuje o neustálé zvyšování kvality poskytovaných služeb, lektorů a dalších pracovníků.
- Vzdělávací akce jsou realizovány v prostorách s vyhovujícími hygienickými a psychohygienickými podmínkami, je zajištěn komfort klienta během všech vzdělávacích akcí.
- Využívá moderní technologie a aktuální poznatky.
- Je schopna předložit reference včetně kontaktů na referenční osoby.
- Snaží se nejen naplnit, ale také předčit očekávání svých klientů.
Telefonujte na 224 916 485 nebo pište na kurzy@tyrkys.cz nebo navštivte nás Na Moráni 5, Praha 2
Staňte se průvodcem nebo delegátem ! Nabízíme kurzy a zkoušky pro
Průvodce cestovního ruchu * Průvodce pro region Praha *
Spojený kurz Průvodce cestovního ruchu a region Praha *
Semináře první pomoci * cizí jazyky pro cestovní ruch *
Pracovník cestovní kanceláře * Delegát pro cestovní kancelář
Přednášky z historie a dějin umění * Účetnictví a daně pro cestovní ruch * Rozvoj osobnosti