Jak používat on-line recenze na růst podnikáni a příjmů. On-line nástroj: - INT2013/1
21. leden 2013, Pondělí
Seminář se koná dne 21. ledna 2013 (v pondělí) od 9:00 do 12:00 a od 13:00 do 15:00 hodin v TYRKYS, Na Moráni 5, Praha 2, cena 950 Kč, účastníci obdrží osvědčení o absolvování.
Seminář je určen pro majiele a pracovníky hotelů a penzionů. Seminář je veden přístupnou a přehlednou formou. Mnoho praktických příkladů. Naučíme Vás to, co potřebujete!
Přednáší Ing. Luděk Louda, specialista na problematiku hotelového marketingu v České republice i zahraničí.
Dopolední blok: Jak používat on-line recenze na růst podnikáni a příjmů. On-line nástroj: "TrustYou".
- ovlivnění potenciálních nových hostů již v době vyhledávání vhodného hotelu
- kruh důvěry a logická posloupnost pro dosažení růstu prodeje
- podpora zpětné vazby hosta (Listen, Understand, Convince)
- reakce na pozitivní a negativní hodnocení hosta
- význam loajálnosti hosta k hotelu
- analýza hodnocení, tzv. Benchmark z pohledu hosta
- nástroj určující úroveň (prestiž) hotelu na daném trhu
- jak generovat více recenzí a následovníků, zapojení se na sociální síti
- praktická ukázka a procvičení
Odpolední blok: Strategie prodeje v nelehké ekonomicke situaci, tj. v období recese. SMART Marketing v roce 2013.
Tři základní principy prodeje v období recese
- populární formou objasnění rozdílu mezi:
Direct Marketing
Advertising
Brand Recognition
Customer Feedback
Demand and Supply Gap
Restriction from Entering New Market
- čtyři hlavní online marketingové trendy pro období příštích pěti let
- příprava na SMART Marketing v roce 2013
- stanovení hlavního marketingového cíle
- určení a nastavení konkrétních potřeb k dosažení cíle
- ukázka šablony pro SMART Marketing
- vlastní návrh marketingového plánu
Termín: dne 21. ledna 2013 (pondělí) od 9:00 do 12:00 a od 13:00 do 15:00 hodin
Cena : 950 Kč obsahuje desky a blok na psaní. Po skončení semináře obdržíte osvědčení.