Jak efektivně získávat na internetu návštěvníky pro ubytovací zařízení (hotel, penzion, apartmány) ? - WEB2/2012
28. únor 2012, Úterý
Seminář se koná 28.února od 13,00 do 17,00 hodin v TYRKYS, Na Moráni 5, Praha 2
Telefonujte na +420 224 917 908, pište na e-mail: kurzy@tyrkys.cz, navštivte nás Na Moráni 5, Praha 2
Hledáte nové zákazníky pro Vaše ubytovací zařízení ? Domníváte se, že Vaše současná prezentace na internetu není dost efektivní ? Právě pro Vás je určen seminář pro poskytovatele ubytovacích služeb (hotely, penziony, chaty, chalupy, apartmány).
Zajímavou a poutavou formou s mnoha praktickými příklady přednáší zkušený specialista v oboru hotelového marketingu a tvorby webových prezentací Miloslav Pecho (webové prezenace) a PhDr. Jolana Kopřiva Myslivcová (Facebook)
Program semináře :
WWW
- aktivní provoz vlastní webové prezentace
- přívětivé rozmístění jednotlivých komponentů na stránkách
- trendové prezentační techniky
- konektivita se socíálními sítěmi
- optimalizace v širším pojetí
- získávání návštěvníků webu, přeměna návštěvníka na konvertujícího zákazníka
- měření webového provozu, práce s analytickými výstupy
- měřící nástroje popularity na sociálních sítí
Aktivní provoz vlastní webové prezentace :
Důležité aspekty aktivity webové prezentace z pohledu stálých a aktuálních dat a informací. Cíle aktivního provozu, informační toky, přínos pro webový provoz, náhodného a stálého návštěvníka.
Přívětivé rozmístění jednotlivých komponentů na stránkách :
Individuální vs. "zažitý" design webové prezentace, přehlednost a přívětivost vs. konverzní cíl. Přístupnost informací pro všechny uživatele s různým stupněm technického vybavení a invalidním přístupem.
Trendové prezentační techniky :
Nástup moderních technologických prezentačních technik, aktuálnost jejich využití, autorská práva.
Konektivita se socíálními sítěmi :
Sociální sítě jako další marketingový kanál, využití v rámci prezentace a konverzního cíle.
Optimalizace v širším pojetí :
Důvody a okruhy optimalizací, jak na optimalizaci dat s predikcí požadovaného výsledku
Získávání návštěvníků webu, přeměna návštěvníka na konvertujícího zákazníka :
Cílení webové prezentace, získání cílového zákazníka, stanovení konverzního cíle, cílové stránky
Měření webového provozu, práce s analytickými výstupy :
Měřící nástroje, důležitá analytická data a výstupy, kombinace měření cílů
Měřící nástroje popularity na sociálních sítí :
Výstupy měřících systémů, sledování provozu a popularity, reakce na reference a hodnocení
FACEBOOK a jeho využití pro komerční prezentace
- uživatelé FB - počty a sociodemografie
- síla FB z pohledu jednorázové informace
- FB nejen jako komunitní web
- FB profily - osobní a firemní
- reklama přirozená a placená
- další sociální sítě
- provázanost prezentací v sociálních sítích
- ukázka přívětivých FB stránek
- měření FB aktivity
Cena: 3 000 Kč (cena obsahuje základní teze na CD, desky, blok, tužku a kávu v průběhu semináře)
Po ukončení semináře obdržíte osvědčení o absolvování. Vzhledem k charakteru semináře je počet účastníků omezen.
Na seminář se můžete přihlásit na této stránce pomocí tlačítka - PŘIHLÁSIT nebo nám pošlete e-mail nebo osobně v naší kanceláři od pondělí do pátku od 9,00 do 17,00 hodin.
V případě, že posíláte přihlášku prostřednictvím internetu nebo e-mailem a neozveme se Vám nejpozději následující pracovní den, prosím, zatelefonujte. Je totiž možné, že přihlášku pohltil antispamový program. Děkujeme za pochopení.