Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Menu

Jak efektivně získávat na internetu návštěvníky pro ubytovací zařízení (hotel, penzion, apartmány) ? - WEB1/2012

20. únor 2012, Pondělí

Seminář se koná 20.února od 9,00 do 13,00 hodin v TYRKYS, Na Moráni 5, Praha 2

Telefonujte na +420 224 917 908, pište na e-mail: kurzy@tyrkys.cz, navštivte nás Na Moráni 5, Praha 2

Hledáte nové zákazníky pro Vaše ubytovací zařízení ? Domníváte se, že Vaše současná prezentace na internetu není dost efektivní ? Právě pro Vás je určen seminář pro poskytovatele ubytovacích služeb (hotely, penziony, chaty, chalupy, apartmány).

Zajímavou a poutavou formou s mnoha praktickými příklady přednáší zkušený specialista v oboru hotelového marketingu a tvorby webových prezentací Miloslav Pecho (webové prezenace) a PhDr. Jolana Kopřiva Myslivcová (Facebook)

Program semináře :

WWW
 - aktivní provoz vlastní webové prezentace
 - přívětivé rozmístění jednotlivých komponentů na stránkách
 - trendové prezentační techniky
 - konektivita se socíálními sítěmi
 - optimalizace v širším pojetí
 - získávání návštěvníků webu, přeměna návštěvníka na konvertujícího zákazníka
 - měření webového provozu, práce s analytickými výstupy
 - měřící nástroje popularity na sociálních sítí
 
Aktivní provoz vlastní webové prezentace :
Důležité aspekty aktivity webové prezentace z pohledu stálých a aktuálních dat a informací. Cíle aktivního provozu, informační toky, přínos pro webový provoz, náhodného a stálého návštěvníka.

Přívětivé rozmístění jednotlivých komponentů na stránkách :
Individuální vs. "zažitý" design webové prezentace, přehlednost a přívětivost vs. konverzní cíl. Přístupnost informací pro všechny uživatele s různým stupněm technického vybavení a invalidním přístupem.

Trendové prezentační techniky :
Nástup moderních technologických prezentačních technik, aktuálnost jejich využití, autorská práva.
 
Konektivita se socíálními sítěmi :
Sociální sítě jako další marketingový kanál, využití v rámci prezentace a konverzního cíle.

Optimalizace v širším pojetí :
Důvody a okruhy optimalizací, jak na optimalizaci dat s predikcí požadovaného výsledku

Získávání návštěvníků webu, přeměna návštěvníka na konvertujícího zákazníka :
Cílení webové prezentace, získání cílového zákazníka, stanovení konverzního cíle, cílové stránky

Měření webového provozu, práce s analytickými výstupy :
Měřící nástroje, důležitá analytická data a výstupy, kombinace měření cílů

Měřící nástroje popularity na sociálních sítí :
Výstupy měřících systémů, sledování provozu a popularity, reakce na reference a hodnocení

FACEBOOK a jeho využití pro komerční prezentace
- uživatelé FB - počty a sociodemografie
- síla FB z pohledu jednorázové informace
- FB nejen jako komunitní web
- FB profily - osobní a firemní
- reklama přirozená a placená
- další sociální sítě
- provázanost prezentací v sociálních sítích
- ukázka přívětivých FB stránek
- měření FB aktivity

Cena: 3 000 Kč (cena obsahuje základní teze na CD, desky, blok, tužku a kávu v průběhu semináře)
Po ukončení semináře obdržíte osvědčení o absolvování. Vzhledem k charakteru semináře je počet účastníků omezen.

Na seminář  se můžete přihlásit na této stránce pomocí tlačítka - PŘIHLÁSIT nebo nám pošlete e-mail nebo osobně v naší kanceláři od pondělí do pátku od 9,00 do 17,00 hodin.

 V případě, že posíláte přihlášku prostřednictvím internetu nebo e-mailem a neozveme se Vám nejpozději následující pracovní den, prosím, zatelefonujte. Je totiž možné, že přihlášku pohltil antispamový program. Děkujeme za pochopení.
 



Detail kurzu

Cena: 3 000 Kč *

 

Přihlášku mužete také zaslat e-mailem na adresu kurzy@tyrkys.cz nebo ji doručit osobně do naší kanceláře. V případě, že posíláte přihlášku e-mailem a neozveme se Vám nejpozději následující pracovní den, prosím, zatelefonujte na číslo 224 916 485.

* Cena obsahuje vlastní kurzovné, studijní materiály na CD a vstupné do památkových objektů. Cena nezahrnuje cenu odborné a jazykové zkoušky, jejíž vykonání zcela závisí na vůli posluchače.